2004 |
prosty odcinek drogi |
1785 |
55,7 |
2304 |
54,0 |
198 |
64,9 |
2502 |
54,8 |
2004 |
niebezpieczny zakręt |
401 |
12,5 |
663 |
15,5 |
57 |
18,7 |
720 |
15,8 |
2004 |
niebezpieczny zjazd |
15 |
0,5 |
18 |
0,4 |
1 |
0,3 |
19 |
0,4 |
2004 |
wierzchołek wzniesienia |
8 |
0,2 |
12 |
0,3 |
0 |
0,0 |
12 |
0,3 |
2004 |
rejon skrzyżowania |
348 |
10,9 |
417 |
9,8 |
15 |
4,9 |
432 |
9,5 |
2004 |
skrzyżowanie dróg równorzędnych |
32 |
1,0 |
46 |
1,1 |
0 |
0,0 |
46 |
1,0 |
2004 |
skrzyżowanie z drogą z pierwszeństwem |
615 |
19,2 |
804 |
18,9 |
34 |
11,1 |
838 |
18,3 |
2004 |
Suma |
3204 |
100,0 |
4264 |
100,0 |
305 |
100,0 |
4569 |
100,0 |
2005 |
prosty odcinek drogi |
1701 |
55,6 |
2177 |
54,0 |
184 |
69,2 |
2361 |
54,9 |
2005 |
niebezpieczny zakręt |
369 |
12,1 |
598 |
14,8 |
45 |
16,9 |
643 |
15,0 |
2005 |
niebezpieczny zjazd |
13 |
0,4 |
22 |
0,5 |
1 |
0,4 |
23 |
0,5 |
2005 |
wierzchołek wzniesienia |
11 |
0,4 |
16 |
0,4 |
1 |
0,4 |
17 |
0,4 |
2005 |
rejon skrzyżowania |
388 |
12,7 |
447 |
11,1 |
10 |
3,8 |
457 |
10,6 |
2005 |
skrzyżowanie dróg równorzędnych |
12 |
0,4 |
15 |
0,4 |
0 |
0,0 |
15 |
0,3 |
2005 |
skrzyżowanie z drogą z pierwszeństwem |
557 |
18,2 |
751 |
18,6 |
25 |
9,4 |
776 |
18,1 |
2005 |
skrzyżowanie o ruchu okrężnym |
6 |
0,2 |
6 |
0,1 |
0 |
0,0 |
6 |
0,1 |
2005 |
Suma |
3057 |
100,0 |
4032 |
100,0 |
266 |
100,0 |
4298 |
100,0 |
2006 |
Odcinek prosty |
1489 |
54,1 |
1878 |
53,2 |
169 |
66,0 |
2047 |
54,0 |
2006 |
Zakręt, łuk |
348 |
12,7 |
522 |
14,8 |
46 |
18,0 |
568 |
15,0 |
2006 |
Spadek |
35 |
1,3 |
55 |
1,6 |
1 |
0,4 |
56 |
1,5 |
2006 |
Wierzchołek wzn. |
9 |
0,3 |
14 |
0,4 |
1 |
0,4 |
15 |
0,4 |
2006 |
Rejon skrzyżowania |
186 |
6,8 |
210 |
5,9 |
6 |
2,3 |
216 |
5,7 |
2006 |
Równorzędne |
13 |
0,5 |
14 |
0,4 |
0 |
0,0 |
14 |
0,4 |
2006 |
Z drogą z pierwsz. |
637 |
23,2 |
803 |
22,7 |
32 |
12,5 |
835 |
22,0 |
2006 |
O ruchu okrężnym |
18 |
0,7 |
19 |
0,5 |
0 |
0,0 |
19 |
0,5 |
2006 |
Wzniesienie |
15 |
0,5 |
17 |
0,5 |
1 |
0,4 |
18 |
0,5 |
2006 |
Suma |
2750 |
100,0 |
3532 |
100,0 |
256 |
100,0 |
3788 |
100,0 |
2007 |
Odcinek prosty |
1622 |
53,0 |
2033 |
50,7 |
165 |
71,1 |
2198 |
51,8 |
2007 |
Zakręt, łuk |
442 |
14,4 |
688 |
17,2 |
53 |
22,8 |
741 |
17,5 |
2007 |
Spadek |
42 |
1,4 |
47 |
1,2 |
3 |
1,3 |
50 |
1,2 |
2007 |
Wierzchołek wzn. |
1 |
0,0 |
1 |
0,0 |
0 |
0,0 |
1 |
0,0 |
2007 |
Rejon skrzyżowania |
88 |
2,9 |
127 |
3,2 |
3 |
1,3 |
130 |
3,1 |
2007 |
Równorzędne |
17 |
0,6 |
19 |
0,5 |
0 |
0,0 |
19 |
0,4 |
2007 |
Z drogą z pierwsz. |
784 |
25,6 |
1005 |
25,1 |
3 |
1,3 |
1008 |
23,8 |
2007 |
O ruchu okrężnym |
28 |
0,9 |
34 |
0,8 |
2 |
0,9 |
36 |
0,8 |
2007 |
Wzniesienie |
36 |
1,2 |
54 |
1,3 |
3 |
1,3 |
57 |
1,3 |
2007 |
Suma |
3060 |
100,0 |
4008 |
100,0 |
232 |
100,0 |
4240 |
100,0 |
2008 |
Odcinek prosty |
1660 |
51,9 |
2071 |
49,8 |
165 |
62,3 |
2236 |
50,5 |
2008 |
Zakręt, łuk |
540 |
16,9 |
829 |
19,9 |
60 |
22,6 |
889 |
20,1 |
2008 |
Spadek |
36 |
1,1 |
52 |
1,3 |
1 |
0,4 |
53 |
1,2 |
2008 |
Wierzchołek wzn. |
5 |
0,2 |
8 |
0,2 |
0 |
0,0 |
8 |
0,2 |
2008 |
Skrzyżowanie równorzędne |
18 |
0,6 |
22 |
0,5 |
1 |
0,4 |
23 |
0,5 |
2008 |
Skrzyżowanie z drogą z pierwsz. |
822 |
25,7 |
1025 |
24,6 |
31 |
11,7 |
1056 |
23,9 |
2008 |
Skrzyżowanie o ruchu okrężnym |
18 |
0,6 |
24 |
0,6 |
0 |
0,0 |
24 |
0,5 |
2008 |
Wzniesienie |
32 |
1,0 |
41 |
1,0 |
1 |
0,4 |
42 |
0,9 |
2008 |
Nieokreślono |
68 |
2,1 |
87 |
2,1 |
6 |
2,3 |
93 |
2,1 |
2008 |
Suma |
3199 |
100,0 |
4159 |
100,0 |
265 |
100,0 |
4424 |
100,0 |
2009 |
Odcinek prosty |
1462 |
51,3 |
1801 |
49,5 |
153 |
59,5 |
1954 |
50,1 |
2009 |
Zakręt, łuk |
442 |
15,5 |
677 |
18,6 |
54 |
21,0 |
731 |
18,8 |
2009 |
Spadek |
37 |
1,3 |
42 |
1,2 |
4 |
1,6 |
46 |
1,2 |
2009 |
Wierzchołek wzn. |
1 |
0,0 |
1 |
0,0 |
0 |
0,0 |
1 |
0,0 |
2009 |
Skrzyżowanie równorzędne |
26 |
0,9 |
34 |
0,9 |
0 |
0,0 |
34 |
0,9 |
2009 |
Skrzyżowanie z drogą z pierwsz. |
792 |
27,8 |
987 |
27,1 |
40 |
15,6 |
1027 |
26,3 |
2009 |
Skrzyżowanie o ruchu okrężnym |
25 |
0,9 |
29 |
0,8 |
0 |
0,0 |
29 |
0,7 |
2009 |
Wzniesienie |
20 |
0,7 |
22 |
0,6 |
4 |
1,6 |
26 |
0,7 |
2009 |
Nieokreślono |
43 |
1,5 |
48 |
1,3 |
2 |
0,8 |
50 |
1,3 |
2009 |
Suma |
2848 |
100,0 |
3641 |
100,0 |
257 |
100,0 |
3898 |
100,0 |
2010 |
Odcinek prosty |
1405 |
53,2 |
1772 |
52,5 |
119 |
61,0 |
1891 |
52,9 |
2010 |
Zakręt, łuk |
329 |
12,4 |
469 |
13,9 |
47 |
24,1 |
516 |
14,4 |
2010 |
Spadek |
30 |
1,1 |
36 |
1,1 |
1 |
0,5 |
37 |
1,0 |
2010 |
Wierzchołek wzn. |
2 |
0,1 |
2 |
0,1 |
0 |
0,0 |
2 |
0,1 |
2010 |
Skrzyżowanie równorzędne |
12 |
0,5 |
14 |
0,4 |
0 |
0,0 |
14 |
0,4 |
2010 |
Skrzyżowanie z drogą z pierwsz. |
757 |
28,6 |
943 |
27,9 |
22 |
11,3 |
965 |
27,0 |
2010 |
Skrzyżowanie o ruchu okrężnym |
18 |
0,7 |
19 |
0,6 |
1 |
0,5 |
20 |
0,6 |
2010 |
Wzniesienie |
26 |
1,0 |
36 |
1,1 |
4 |
2,1 |
40 |
1,1 |
2010 |
Nieokreślono |
64 |
2,4 |
87 |
2,6 |
1 |
0,5 |
88 |
2,5 |
2010 |
Suma |
2643 |
100,0 |
3378 |
100,0 |
195 |
100,0 |
3573 |
100,0 |
2011 |
Odcinek prosty |
1540 |
55,6 |
1965 |
55,5 |
145 |
68,7 |
2110 |
56,2 |
2011 |
Zakręt, łuk |
391 |
14,1 |
559 |
15,8 |
38 |
18,0 |
597 |
15,9 |
2011 |
Spadek |
30 |
1,1 |
36 |
1,0 |
3 |
1,4 |
39 |
1,0 |
2011 |
Skrzyżowanie równorzędne |
11 |
0,4 |
11 |
0,3 |
0 |
0,0 |
11 |
0,3 |
2011 |
Skrzyżowanie z drogą z pierwsz. |
758 |
27,4 |
924 |
26,1 |
23 |
10,9 |
947 |
25,2 |
2011 |
Skrzyżowanie o ruchu okrężnym |
21 |
0,8 |
23 |
0,6 |
0 |
0,0 |
23 |
0,6 |
2011 |
Wzniesienie |
20 |
0,7 |
23 |
0,6 |
2 |
0,9 |
25 |
0,7 |
2011 |
Suma |
2771 |
100,0 |
3541 |
100,0 |
211 |
100,0 |
3752 |
100,0 |
2012 |
Odcinek prosty |
1540 |
55,6 |
1965 |
55,5 |
145 |
68,7 |
2110 |
56,2 |
2012 |
Zakręt, łuk |
391 |
14,1 |
559 |
15,8 |
38 |
18,0 |
597 |
15,9 |
2012 |
Spadek |
30 |
1,1 |
36 |
1,0 |
3 |
1,4 |
39 |
1,0 |
2012 |
Skrzyżowanie równorzędne |
11 |
0,4 |
11 |
0,3 |
0 |
0,0 |
11 |
0,3 |
2012 |
Skrzyżowanie z drogą z pierwsz. |
758 |
27,4 |
924 |
26,1 |
23 |
10,9 |
947 |
25,2 |
2012 |
Skrzyżowanie o ruchu okrężnym |
21 |
0,8 |
23 |
0,6 |
0 |
0,0 |
23 |
0,6 |
2012 |
Wzniesienie |
20 |
0,7 |
23 |
0,6 |
2 |
0,9 |
25 |
0,7 |
2012 |
Suma |
2771 |
100,0 |
3541 |
100,0 |
211 |
100,0 |
3752 |
100,0 |
2013 |
Odcinek prosty |
1378 |
54,0 |
1731 |
52,4 |
100 |
58,1 |
1831 |
52,7 |
2013 |
Zakręt, łuk |
349 |
13,7 |
502 |
15,2 |
29 |
16,9 |
531 |
15,3 |
2013 |
Spadek |
37 |
1,4 |
45 |
1,4 |
4 |
2,3 |
49 |
1,4 |
2013 |
Skrzyżowanie równorzędne |
19 |
0,7 |
22 |
0,7 |
1 |
0,6 |
23 |
0,7 |
2013 |
Skrzyżowanie z drogą z pierwsz. |
712 |
27,9 |
939 |
28,4 |
32 |
18,6 |
971 |
27,9 |
2013 |
Skrzyżowanie o ruchu okrężnym |
33 |
1,3 |
34 |
1,0 |
0 |
0,0 |
34 |
1,0 |
2013 |
Wzniesienie |
25 |
1,0 |
30 |
0,9 |
6 |
3,5 |
36 |
1,0 |
2013 |
Suma |
2553 |
100,0 |
3303 |
100,0 |
172 |
100,0 |
3475 |
100,0 |
2014 |
Odcinek prosty |
1485 |
53,5 |
1875 |
53,0 |
113 |
62,4 |
1988 |
53,5 |
2014 |
Zakręt, łuk |
385 |
13,9 |
528 |
14,9 |
40 |
22,1 |
568 |
15,3 |
2014 |
Spadek |
35 |
1,3 |
37 |
1,0 |
2 |
1,1 |
39 |
1,0 |
2014 |
Skrzyżowanie równorzędne |
21 |
0,8 |
21 |
0,6 |
1 |
0,6 |
22 |
0,6 |
2014 |
Skrzyżowanie z drogą z pierwsz. |
792 |
28,6 |
1000 |
28,3 |
22 |
12,2 |
1022 |
27,5 |
2014 |
Skrzyżowanie o ruchu okrężnym |
31 |
1,1 |
31 |
0,9 |
2 |
1,1 |
33 |
0,9 |
2014 |
Wzniesienie |
25 |
0,9 |
46 |
1,3 |
1 |
0,6 |
47 |
1,3 |
2014 |
Suma |
2774 |
100,0 |
3538 |
100,0 |
181 |
100,0 |
3719 |
100,0 |
2015 |
Odcinek prosty |
1527 |
58,1 |
1873 |
57,0 |
117 |
70,5 |
1990 |
57,7 |
2015 |
Zakręt, łuk |
345 |
13,1 |
495 |
15,1 |
35 |
21,1 |
530 |
15,4 |
2015 |
Spadek |
26 |
1,0 |
40 |
1,2 |
2 |
1,2 |
42 |
1,2 |
2015 |
Skrzyżowanie równorzędne |
20 |
0,8 |
21 |
0,6 |
0 |
0,0 |
21 |
0,6 |
2015 |
Skrzyżowanie z drogą z pierwsz. |
657 |
25,0 |
794 |
24,2 |
12 |
7,2 |
806 |
23,4 |
2015 |
Skrzyżowanie o ruchu okrężnym |
39 |
1,5 |
45 |
1,4 |
0 |
0,0 |
45 |
1,3 |
2015 |
Wzniesienie |
13 |
0,5 |
16 |
0,5 |
0 |
0,0 |
16 |
0,5 |
2015 |
Suma |
2627 |
100,0 |
3284 |
100,0 |
166 |
100,0 |
3450 |
100,0 |
2016 |
Odcinek prosty |
1480 |
54,9 |
1799 |
54,2 |
80 |
55,6 |
1879 |
54,2 |
2016 |
Zakręt, łuk |
374 |
13,9 |
503 |
15,1 |
25 |
17,4 |
528 |
15,2 |
2016 |
Spadek |
25 |
0,9 |
32 |
1,0 |
2 |
1,4 |
34 |
1,0 |
2016 |
Skrzyżowanie równorzędne |
13 |
0,5 |
15 |
0,5 |
0 |
0,0 |
15 |
0,4 |
2016 |
Skrzyżowanie z drogą z pierwsz. |
739 |
27,4 |
901 |
27,1 |
31 |
21,5 |
932 |
26,9 |
2016 |
Skrzyżowanie o ruchu okrężnym |
41 |
1,5 |
42 |
1,3 |
0 |
0,0 |
42 |
1,2 |
2016 |
Wzniesienie |
26 |
1,0 |
30 |
0,9 |
6 |
4,2 |
36 |
1,0 |
2016 |
Suma |
2698 |
100,0 |
3322 |
100,0 |
144 |
100,0 |
3466 |
100,0 |