2004 |
Przejście dla pieszych |
407 |
44,2 |
410 |
36,1 |
29 |
30,5 |
439 |
35,6 |
2004 |
Przystanek komunikacji publicznej |
55 |
6,0 |
63 |
5,5 |
0 |
0,0 |
63 |
5,1 |
2004 |
Przejazd tramwajowy |
7 |
0,8 |
8 |
0,7 |
0 |
0,0 |
8 |
0,6 |
2004 |
Torowisko tramwajowe wydzielone |
9 |
1,0 |
6 |
0,5 |
3 |
3,2 |
9 |
0,7 |
2004 |
Torowisko tramwajowe w jezdni |
5 |
0,5 |
8 |
0,7 |
0 |
0,0 |
8 |
0,6 |
2004 |
Przejazd kolejowy strzeżony |
0 |
0,0 |
0 |
0,0 |
0 |
0,0 |
0 |
0,0 |
2004 |
Przejazd kolejowy nie strzeżony |
14 |
1,5 |
21 |
1,8 |
2 |
2,1 |
23 |
1,9 |
2004 |
Most, wiadukt, estakada |
22 |
2,4 |
25 |
2,2 |
4 |
4,2 |
29 |
2,4 |
2004 |
Tunel |
0 |
0,0 |
0 |
0,0 |
0 |
0,0 |
0 |
0,0 |
2004 |
Chodnik, droga dla pieszych, rowerzystów |
66 |
7,2 |
83 |
7,3 |
3 |
3,2 |
86 |
7,0 |
2004 |
Pobocze |
336 |
36,5 |
513 |
45,1 |
54 |
56,8 |
567 |
46,0 |
2004 |
Suma |
921 |
100,0 |
1137 |
100,0 |
95 |
100,0 |
1232 |
100,0 |
2005 |
Przejście dla pieszych |
407 |
44,2 |
410 |
36,1 |
29 |
30,5 |
439 |
35,6 |
2005 |
Przystanek komunikacji publicznej |
55 |
6,0 |
63 |
5,5 |
0 |
0,0 |
63 |
5,1 |
2005 |
Przejazd tramwajowy |
7 |
0,8 |
8 |
0,7 |
0 |
0,0 |
8 |
0,6 |
2005 |
Torowisko tramwajowe wydzielone |
9 |
1,0 |
6 |
0,5 |
3 |
3,2 |
9 |
0,7 |
2005 |
Torowisko tramwajowe w jezdni |
5 |
0,5 |
8 |
0,7 |
0 |
0,0 |
8 |
0,6 |
2005 |
Przejazd kolejowy strzeżony |
0 |
0,0 |
0 |
0,0 |
0 |
0,0 |
0 |
0,0 |
2005 |
Przejazd kolejowy nie strzeżony |
14 |
1,5 |
21 |
1,8 |
2 |
2,1 |
23 |
1,9 |
2005 |
Most, wiadukt, estakada |
22 |
2,4 |
25 |
2,2 |
4 |
4,2 |
29 |
2,4 |
2005 |
Tunel |
0 |
0,0 |
0 |
0,0 |
0 |
0,0 |
0 |
0,0 |
2005 |
Chodnik, droga dla pieszych, rowerzystów |
66 |
7,2 |
83 |
7,3 |
3 |
3,2 |
86 |
7,0 |
2005 |
Pobocze |
336 |
36,5 |
513 |
45,1 |
54 |
56,8 |
567 |
46,0 |
2005 |
Suma |
921 |
100,0 |
1137 |
100,0 |
95 |
100,0 |
1232 |
100,0 |
2006 |
Przejście dla pieszych |
342 |
12,4 |
341 |
9,7 |
23 |
9,0 |
364 |
9,6 |
2006 |
Przystanek komunikacji publicznej |
35 |
1,3 |
37 |
1,0 |
3 |
1,2 |
40 |
1,1 |
2006 |
Przystanek tramwajowy |
4 |
0,1 |
7 |
0,2 |
0 |
0,0 |
7 |
0,2 |
2006 |
Torowisko tramwajowe wydzielone |
4 |
0,1 |
4 |
0,1 |
0 |
0,0 |
4 |
0,1 |
2006 |
Torowisko tramwajowe w jezdni |
4 |
0,1 |
5 |
0,1 |
0 |
0,0 |
5 |
0,1 |
2006 |
Przejazd kolejowy strzeżony |
1 |
0,0 |
2 |
0,1 |
0 |
0,0 |
2 |
0,1 |
2006 |
Przejazd kolejowy niestrzeżony |
6 |
0,2 |
10 |
0,3 |
2 |
0,8 |
12 |
0,3 |
2006 |
Most, wiadukt, estakada |
6 |
0,2 |
10 |
0,3 |
0 |
0,0 |
10 |
0,3 |
2006 |
Tunel |
1 |
0,0 |
2 |
0,1 |
1 |
0,4 |
3 |
0,1 |
2006 |
Chodnik, droga dla pieszych |
62 |
2,3 |
62 |
1,8 |
3 |
1,2 |
65 |
1,7 |
2006 |
Pobocze |
231 |
8,4 |
324 |
9,2 |
32 |
12,5 |
356 |
9,4 |
2006 |
Pas dzielący jezdnie |
7 |
0,3 |
8 |
0,2 |
0 |
0,0 |
8 |
0,2 |
2006 |
Przewiązka na drodze dwujezdniowej |
2 |
0,1 |
3 |
0,1 |
0 |
0,0 |
3 |
0,1 |
2006 |
Wjazd, wyjazd z posesji, pola |
87 |
3,2 |
102 |
2,9 |
0 |
0,0 |
102 |
2,7 |
2006 |
Inne |
746 |
27,1 |
1014 |
28,7 |
65 |
25,4 |
1079 |
28,5 |
2006 |
Jezdnia |
1106 |
40,2 |
1470 |
41,6 |
124 |
48,4 |
1594 |
42,1 |
2006 |
Skarpa, rów |
30 |
1,1 |
48 |
1,4 |
3 |
1,2 |
51 |
1,3 |
2006 |
Droga dla rowerzystów |
28 |
1,0 |
29 |
0,8 |
0 |
0,0 |
29 |
0,8 |
2006 |
Przejazd tramwajowy, torowisko |
7 |
0,3 |
9 |
0,3 |
0 |
0,0 |
9 |
0,2 |
2006 |
Most, wiadukt, łącznica, tunel |
8 |
0,3 |
11 |
0,3 |
0 |
0,0 |
11 |
0,3 |
2006 |
Parking, plac |
23 |
0,8 |
23 |
0,7 |
0 |
0,0 |
23 |
0,6 |
2006 |
Roboty drogowe, oznakowanie tymczasowe |
10 |
0,4 |
11 |
0,3 |
0 |
0,0 |
11 |
0,3 |
2006 |
Suma |
2750 |
100,0 |
3532 |
100,0 |
256 |
100,0 |
3788 |
100,0 |
2007 |
Chodnik, droga dla pieszych |
51 |
1,7 |
55 |
1,4 |
3 |
1,1 |
58 |
1,4 |
2007 |
Droga dla rowerzystów |
40 |
1,3 |
41 |
1,0 |
0 |
0,0 |
41 |
1,0 |
2007 |
Inne |
0 |
0,0 |
0 |
0,0 |
0 |
0,0 |
0 |
0,0 |
2007 |
Jezdnia |
2210 |
72,2 |
2964 |
74,0 |
189 |
71,1 |
3153 |
73,8 |
2007 |
Most, wiadukt, łącznica, tunel |
19 |
0,6 |
24 |
0,6 |
0 |
0,0 |
24 |
0,6 |
2007 |
Parking, plac |
26 |
0,8 |
31 |
0,8 |
0 |
0,0 |
31 |
0,7 |
2007 |
Pas dzielący jezdnie |
9 |
0,3 |
13 |
0,3 |
0 |
0,0 |
13 |
0,3 |
2007 |
Pobocze |
227 |
7,4 |
358 |
8,9 |
39 |
14,7 |
397 |
9,3 |
2007 |
Przejazd kolejowy niestrzeżony |
6 |
0,2 |
6 |
0,1 |
2 |
0,8 |
8 |
0,2 |
2007 |
Przejazd kolejowy strzeżony |
2 |
0,1 |
1 |
0,0 |
1 |
0,4 |
2 |
0,0 |
2007 |
Przejazd, tramwajowy, torowisko |
21 |
0,7 |
24 |
0,6 |
3 |
1,1 |
27 |
0,6 |
2007 |
Przejście dla pieszych |
314 |
10,3 |
320 |
8,0 |
20 |
7,5 |
340 |
8,0 |
2007 |
Przewiązka na drodze dwujezdniowej |
0 |
0,0 |
0 |
0,0 |
0 |
0,0 |
0 |
0,0 |
2007 |
Przystnek komunikacji publicznej |
29 |
0,9 |
32 |
0,8 |
1 |
0,4 |
33 |
0,8 |
2007 |
Roboty drogowe, oznakowanie tymczasowe |
10 |
0,3 |
9 |
0,2 |
1 |
0,4 |
10 |
0,2 |
2007 |
Skarpa, rów |
39 |
1,3 |
60 |
1,5 |
5 |
1,9 |
65 |
1,5 |
2007 |
Wjazd, wyjazd z posesji, pola |
57 |
1,9 |
70 |
1,7 |
2 |
0,8 |
72 |
1,7 |
2007 |
Suma |
3060 |
100,0 |
4008 |
100,0 |
266 |
100,0 |
4274 |
100,0 |
2008 |
Przejście dla pieszych |
302 |
9,4 |
295 |
7,1 |
22 |
8,3 |
317 |
7,2 |
2008 |
Przystanek komunikacji publicznej |
26 |
0,8 |
34 |
0,8 |
4 |
1,5 |
38 |
0,9 |
2008 |
Przejazd kolejowy strzeżony |
2 |
0,1 |
8 |
0,2 |
0 |
0,0 |
8 |
0,2 |
2008 |
Przejazd kolejowy niestrzeżony |
2 |
0,1 |
3 |
0,1 |
0 |
0,0 |
3 |
0,1 |
2008 |
Chodnik, droga dla pieszych, rowerzystów |
58 |
1,8 |
66 |
1,6 |
0 |
0,0 |
66 |
1,5 |
2008 |
Pobocze |
221 |
6,9 |
329 |
7,9 |
30 |
11,3 |
359 |
8,1 |
2008 |
Pas dzielący jezdnie |
4 |
0,1 |
4 |
0,1 |
0 |
0,0 |
4 |
0,1 |
2008 |
Przewiązka na drodze dwujezdniowej |
1 |
0,0 |
7 |
0,2 |
0 |
0,0 |
7 |
0,2 |
2008 |
Wjazd, wyjazd z posesji, pola |
45 |
1,4 |
58 |
1,4 |
2 |
0,8 |
60 |
1,4 |
2008 |
Jezdnia |
2374 |
74,2 |
3154 |
75,8 |
199 |
75,1 |
3353 |
75,8 |
2008 |
Skarpa, rów |
61 |
1,9 |
83 |
2,0 |
4 |
1,5 |
87 |
2,0 |
2008 |
Droga dla rowerzystów |
39 |
1,2 |
39 |
0,9 |
1 |
0,4 |
40 |
0,9 |
2008 |
Przejazd tramwajowy, torowisko |
17 |
0,5 |
29 |
0,7 |
3 |
1,1 |
32 |
0,7 |
2008 |
Most, wiadukt, łącznica, tunel |
11 |
0,3 |
13 |
0,3 |
0 |
0,0 |
13 |
0,3 |
2008 |
Parking, plac |
32 |
1,0 |
33 |
0,8 |
0 |
0,0 |
33 |
0,7 |
2008 |
Roboty drogowe, oznakowanie tymczasowe |
4 |
0,1 |
4 |
0,1 |
0 |
0,0 |
4 |
0,1 |
2008 |
Suma |
3199 |
100,0 |
4159 |
100,0 |
265 |
100,0 |
4424 |
100,0 |
2009 |
Przejście dla pieszych |
277 |
9,7 |
275 |
7,6 |
12 |
4,7 |
287 |
7,4 |
2009 |
Przystanek komunikacji publicznej |
14 |
0,5 |
19 |
0,5 |
2 |
0,8 |
21 |
0,5 |
2009 |
Przejazd kolejowy strzeżony |
1 |
0,0 |
0 |
0,0 |
1 |
0,4 |
1 |
0,0 |
2009 |
Przejazd kolejowy niestrzeżony |
4 |
0,1 |
3 |
0,1 |
2 |
0,8 |
5 |
0,1 |
2009 |
Chodnik, droga dla pieszych, rowerzystów |
56 |
2,0 |
55 |
1,5 |
2 |
0,8 |
57 |
1,5 |
2009 |
Pobocze |
179 |
6,3 |
234 |
6,4 |
34 |
13,2 |
268 |
6,9 |
2009 |
Pas dzielący jezdnie |
2 |
0,1 |
2 |
0,1 |
0 |
0,0 |
2 |
0,1 |
2009 |
Wjazd, wyjazd z posesji, pola |
32 |
1,1 |
34 |
0,9 |
1 |
0,4 |
35 |
0,9 |
2009 |
Jezdnia |
2147 |
75,4 |
2851 |
78,3 |
192 |
74,7 |
3043 |
78,1 |
2009 |
Skarpa, rów |
48 |
1,7 |
69 |
1,9 |
6 |
2,3 |
75 |
1,9 |
2009 |
Droga dla rowerzystów |
31 |
1,1 |
32 |
0,9 |
0 |
0,0 |
32 |
0,8 |
2009 |
Przejazd tramwajowy, torowisko |
18 |
0,6 |
19 |
0,5 |
5 |
1,9 |
24 |
0,6 |
2009 |
Most, wiadukt, łącznica, tunel |
11 |
0,4 |
17 |
0,5 |
0 |
0,0 |
17 |
0,4 |
2009 |
Parking, plac |
24 |
0,8 |
27 |
0,7 |
0 |
0,0 |
27 |
0,7 |
2009 |
Roboty drogowe, oznakowanie tymczasowe |
4 |
0,1 |
4 |
0,1 |
0 |
0,0 |
4 |
0,1 |
2009 |
Suma |
2848 |
100,0 |
3641 |
100,0 |
257 |
100,0 |
3898 |
100,0 |
2010 |
Przejście dla pieszych |
238 |
9,0 |
244 |
7,2 |
9 |
4,6 |
253 |
7,1 |
2010 |
Przystanek komunikacji publicznej |
18 |
0,7 |
25 |
0,7 |
0 |
0,0 |
25 |
0,7 |
2010 |
Przejazd kolejowy strzeżony |
0 |
0,0 |
0 |
0,0 |
0 |
0,0 |
0 |
0,0 |
2010 |
Przejazd kolejowy niestrzeżony |
11 |
0,4 |
18 |
0,5 |
3 |
1,5 |
21 |
0,6 |
2010 |
Chodnik, droga dla pieszych, rowerzystów |
49 |
1,9 |
48 |
1,4 |
2 |
1,0 |
50 |
1,4 |
2010 |
Pobocze |
136 |
5,1 |
181 |
5,4 |
21 |
10,8 |
202 |
5,7 |
2010 |
Pas dzielący jezdnie |
5 |
0,2 |
8 |
0,2 |
0 |
0,0 |
8 |
0,2 |
2010 |
Wjazd, wyjazd z posesji, pola |
37 |
1,4 |
43 |
1,3 |
2 |
1,0 |
45 |
1,3 |
2010 |
Jezdnia |
2019 |
76,4 |
2639 |
78,1 |
152 |
77,9 |
2791 |
78,1 |
2010 |
Skarpa, rów |
41 |
1,6 |
67 |
2,0 |
2 |
1,0 |
69 |
1,9 |
2010 |
Droga dla rowerzystów |
34 |
1,3 |
35 |
1,0 |
0 |
0,0 |
35 |
1,0 |
2010 |
Przejazd tramwajowy, torowisko |
15 |
0,6 |
30 |
0,9 |
1 |
0,5 |
31 |
0,9 |
2010 |
Most, wiadukt, łącznica, tunel |
12 |
0,5 |
11 |
0,3 |
3 |
1,5 |
14 |
0,4 |
2010 |
Parking, plac |
23 |
0,9 |
24 |
0,7 |
0 |
0,0 |
24 |
0,7 |
2010 |
Roboty drogowe, oznakowanie tymczasowe |
5 |
0,2 |
5 |
0,1 |
0 |
0,0 |
5 |
0,1 |
2010 |
Suma |
2643 |
100,0 |
3378 |
100,0 |
195 |
100,0 |
3573 |
100,0 |
2011 |
Przejście dla pieszych |
280 |
9,6 |
281 |
7,6 |
17 |
7,7 |
298 |
7,6 |
2011 |
Przystanek komunikacji publicznej |
17 |
0,6 |
17 |
0,5 |
1 |
0,5 |
18 |
0,5 |
2011 |
Przejazd kolejowy strzeżony |
3 |
0,1 |
2 |
0,1 |
1 |
0,5 |
3 |
0,1 |
2011 |
Przejazd kolejowy niestrzeżony |
8 |
0,3 |
35 |
0,9 |
4 |
1,8 |
39 |
1,0 |
2011 |
Chodnik, droga dla pieszych, rowerzystów |
57 |
2,0 |
65 |
1,8 |
2 |
0,9 |
67 |
1,7 |
2011 |
Pobocze |
165 |
5,7 |
226 |
6,1 |
27 |
12,2 |
253 |
6,4 |
2011 |
Pas dzielący jezdnie |
10 |
0,3 |
14 |
0,4 |
0 |
0,0 |
14 |
0,4 |
2011 |
Wjazd, wyjazd z posesji, pola |
44 |
1,5 |
58 |
1,6 |
1 |
0,5 |
59 |
1,5 |
2011 |
Jezdnia |
2173 |
74,7 |
2830 |
76,3 |
157 |
70,7 |
2987 |
75,9 |
2011 |
Skarpa, rów |
48 |
1,6 |
68 |
1,8 |
8 |
3,6 |
76 |
1,9 |
2011 |
Droga dla rowerzystów |
58 |
2,0 |
60 |
1,6 |
0 |
0,0 |
60 |
1,5 |
2011 |
Przejazd tramwajowy, torowisko |
9 |
0,3 |
9 |
0,2 |
2 |
0,9 |
11 |
0,3 |
2011 |
Most, wiadukt, łącznica, tunel |
9 |
0,3 |
18 |
0,5 |
0 |
0,0 |
18 |
0,5 |
2011 |
Parking, plac |
20 |
0,7 |
20 |
0,5 |
0 |
0,0 |
20 |
0,5 |
2011 |
Roboty drogowe, oznakowanie tymczasowe |
9 |
0,3 |
8 |
0,2 |
2 |
0,9 |
10 |
0,3 |
2011 |
Suma |
2910 |
100,0 |
3711 |
100,0 |
222 |
100,0 |
3933 |
100,0 |
2012 |
Przejście dla pieszych |
280 |
9,6 |
281 |
7,6 |
17 |
7,7 |
298 |
7,6 |
2012 |
Przystanek komunikacji publicznej |
17 |
0,6 |
17 |
0,5 |
1 |
0,5 |
18 |
0,5 |
2012 |
Przejazd kolejowy strzeżony |
3 |
0,1 |
2 |
0,1 |
1 |
0,5 |
3 |
0,1 |
2012 |
Przejazd kolejowy niestrzeżony |
8 |
0,3 |
35 |
0,9 |
4 |
1,8 |
39 |
1,0 |
2012 |
Chodnik, droga dla pieszych, rowerzystów |
57 |
2,0 |
65 |
1,8 |
2 |
0,9 |
67 |
1,7 |
2012 |
Pobocze |
165 |
5,7 |
226 |
6,1 |
27 |
12,2 |
253 |
6,4 |
2012 |
Pas dzielący jezdnie |
10 |
0,3 |
14 |
0,4 |
0 |
0,0 |
14 |
0,4 |
2012 |
Wjazd, wyjazd z posesji, pola |
44 |
1,5 |
58 |
1,6 |
1 |
0,5 |
59 |
1,5 |
2012 |
Jezdnia |
2173 |
74,7 |
2830 |
76,3 |
157 |
70,7 |
2987 |
75,9 |
2012 |
Skarpa, rów |
48 |
1,6 |
68 |
1,8 |
8 |
3,6 |
76 |
1,9 |
2012 |
Droga dla rowerzystów |
58 |
2,0 |
60 |
1,6 |
0 |
0,0 |
60 |
1,5 |
2012 |
Przejazd tramwajowy, torowisko |
9 |
0,3 |
9 |
0,2 |
2 |
0,9 |
11 |
0,3 |
2012 |
Most, wiadukt, łącznica, tunel |
9 |
0,3 |
18 |
0,5 |
0 |
0,0 |
18 |
0,5 |
2012 |
Parking, plac |
20 |
0,7 |
20 |
0,5 |
0 |
0,0 |
20 |
0,5 |
2012 |
Roboty drogowe, oznakowanie tymczasowe |
9 |
0,3 |
8 |
0,2 |
2 |
0,9 |
10 |
0,3 |
2012 |
Suma |
2910 |
100,0 |
3711 |
100,0 |
222 |
100,0 |
3933 |
100,0 |
2013 |
Przejście dla pieszych |
258 |
9,8 |
269 |
7,9 |
14 |
8,0 |
283 |
7,9 |
2013 |
Przystanek komunikacji publicznej |
4 |
1,0 |
8 |
0,2 |
0 |
0,0 |
8 |
0,2 |
2013 |
Przejazd kolejowy strzeżony |
1 |
0,0 |
1 |
0,0 |
0 |
0,0 |
1 |
0,0 |
2013 |
Przejazd kolejowy niestrzeżony |
3 |
0,1 |
4 |
0,1 |
0 |
0,0 |
4 |
0,1 |
2013 |
Chodnik, droga dla pieszych, rowerzystów |
55 |
2,1 |
59 |
1,7 |
3 |
1,7 |
62 |
1,7 |
2013 |
Pobocze |
142 |
5,4 |
214 |
6,3 |
20 |
11,5 |
234 |
6,5 |
2013 |
Pas dzielący jezdnie |
5 |
0,2 |
6 |
0,2 |
0 |
0,0 |
6 |
0,2 |
2013 |
Wjazd, wyjazd z posesji, pola |
43 |
1,6 |
56 |
1,6 |
2 |
1,1 |
58 |
1,6 |
2013 |
Jezdnia |
1937 |
73,5 |
2570 |
75,5 |
125 |
71,8 |
2695 |
75,3 |
2013 |
Skarpa, rów |
47 |
1,8 |
64 |
1,9 |
8 |
4,6 |
72 |
2,0 |
2013 |
Droga dla rowerzystów |
78 |
3,0 |
80 |
2,3 |
0 |
0,0 |
80 |
2,2 |
2013 |
Przejazd tramwajowy, torowisko |
20 |
0,8 |
24 |
0,7 |
0 |
0,0 |
24 |
0,7 |
2013 |
Most, wiadukt łącznica, tunel |
9 |
0,3 |
14 |
0,4 |
1 |
0,6 |
15 |
0,4 |
2013 |
Parking, plac |
29 |
1,1 |
30 |
0,9 |
1 |
0,6 |
31 |
0,9 |
2013 |
Roboty drogowe, oznakowanie tymczasowe |
6 |
0,2 |
6 |
0,2 |
0 |
0,0 |
6 |
0,2 |
2013 |
Suma |
2637 |
100,8 |
3405 |
100,0 |
174 |
100,0 |
3579 |
100,0 |
2014 |
Przejście dla pieszych |
278 |
10,2 |
275 |
8,1 |
16 |
8,8 |
291 |
8,1 |
2014 |
Przystanek komunikacji publicznej |
18 |
0,7 |
18 |
0,5 |
2 |
1,1 |
20 |
0,6 |
2014 |
Przejazd kolejowy strzeżony |
1 |
0,0 |
1 |
0,0 |
0 |
0,0 |
1 |
0,0 |
2014 |
Przejazd kolejowy niestrzeżony |
7 |
0,3 |
6 |
0,2 |
3 |
1,7 |
9 |
0,3 |
2014 |
Chodnik, droga dla pieszych, rowerzystów |
54 |
2,0 |
78 |
2,3 |
0 |
0,0 |
78 |
2,2 |
2014 |
Pobocze |
159 |
5,8 |
208 |
6,1 |
21 |
11,6 |
229 |
6,4 |
2014 |
Pas dzielący jezdnie |
3 |
0,1 |
3 |
0,1 |
0 |
0,0 |
3 |
0,1 |
2014 |
Wjazd, wyjazd z posesji, pola |
35 |
1,3 |
40 |
1,2 |
0 |
0,0 |
40 |
1,1 |
2014 |
Jezdnia |
2000 |
73,4 |
2570 |
75,6 |
133 |
73,5 |
2703 |
75,5 |
2014 |
Skarpa, rów |
45 |
1,7 |
65 |
1,9 |
4 |
2,2 |
69 |
1,9 |
2014 |
Droga dla rowerzystów |
70 |
2,6 |
74 |
2,2 |
1 |
0,6 |
75 |
2,1 |
2014 |
Przejazd tramwajowy, torowisko |
12 |
0,4 |
13 |
0,4 |
0 |
0,0 |
13 |
0,4 |
2014 |
Most, wiadukt, łącznica, tunel |
8 |
0,3 |
12 |
0,4 |
0 |
0,0 |
12 |
0,3 |
2014 |
Parking, plac |
30 |
1,1 |
32 |
0,9 |
0 |
0,0 |
32 |
0,9 |
2014 |
Roboty drogowe, oznakowanie tymczasowe |
4 |
0,1 |
4 |
0,1 |
1 |
0,6 |
5 |
0,1 |
2014 |
Suma |
2724 |
100,0 |
3399 |
100,0 |
181 |
100,0 |
3580 |
100,0 |
2015 |
Przejście dla pieszych |
271 |
9,9 |
268 |
7,9 |
13 |
7,6 |
281 |
7,9 |
2015 |
Przystanek komunikacji publicznej |
16 |
0,6 |
16 |
0,5 |
0 |
0,0 |
16 |
0,4 |
2015 |
Przejazd kolejowy strzeżony |
4 |
0,1 |
1 |
0,0 |
3 |
1,8 |
4 |
0,1 |
2015 |
Przejazd kolejowy niestrzeżony |
5 |
0,2 |
8 |
0,2 |
1 |
0,6 |
9 |
0,3 |
2015 |
Chodnik, droga dla pieszych, rowerzystów |
143 |
5,2 |
146 |
4,3 |
2 |
1,2 |
148 |
4,1 |
2015 |
Pobocze |
290 |
10,6 |
374 |
11,0 |
46 |
27,1 |
420 |
11,7 |
2015 |
Pas dzielący jezdnie |
8 |
0,3 |
8 |
0,2 |
1 |
0,6 |
9 |
0,3 |
2015 |
Wjazd, wyjazd z posesji, pola |
49 |
1,8 |
60 |
1,8 |
2 |
1,2 |
62 |
1,7 |
2015 |
Jezdnia |
1770 |
64,7 |
2323 |
68,1 |
92 |
54,1 |
2415 |
67,5 |
2015 |
Skarpa, rów |
57 |
2,1 |
71 |
2,1 |
8 |
4,7 |
79 |
2,2 |
2015 |
Droga dla rowerzystów |
69 |
2,5 |
70 |
2,1 |
2 |
1,2 |
72 |
2,0 |
2015 |
Przejazd tramwajowy, torowisko |
16 |
0,6 |
19 |
0,6 |
0 |
0,0 |
19 |
0,5 |
2015 |
Most, wiadukt, łącznica, tunel |
7 |
0,3 |
15 |
0,4 |
0 |
0,0 |
15 |
0,4 |
2015 |
Parking, plac |
24 |
0,9 |
24 |
0,7 |
0 |
0,0 |
24 |
0,7 |
2015 |
Roboty drogowe, oznakowanie tymczasowe |
6 |
0,2 |
6 |
0,2 |
0 |
0,0 |
6 |
0,2 |
2015 |
Suma |
2735 |
100,0 |
3409 |
100,0 |
170 |
100,0 |
3579 |
100,0 |
2016 |
Przejście dla pieszych |
338 |
12,4 |
346 |
10,3 |
14 |
9,7 |
360 |
10,3 |
2016 |
Przystanek komunikacji publicznej |
14 |
0,5 |
15 |
0,4 |
0 |
0,0 |
15 |
0,4 |
2016 |
Przejazd kolejowy strzeżony |
1 |
0,0 |
1 |
0,0 |
0 |
0,0 |
1 |
0,0 |
2016 |
Przejazd kolejowy niestrzeżony |
2 |
0,1 |
2 |
0,1 |
1 |
0,7 |
3 |
0,1 |
2016 |
Chodnik, droga dla pieszych |
62 |
2,3 |
64 |
1,9 |
1 |
0,7 |
65 |
1,9 |
2016 |
Przejazd dla rowerzystów |
70 |
2,6 |
70 |
2,1 |
2 |
1,4 |
72 |
2,1 |
2016 |
Pobocze |
249 |
9,1 |
317 |
9,4 |
31 |
21,5 |
348 |
9,9 |
2016 |
Pas dzielący jezdnie |
9 |
0,3 |
11 |
0,3 |
0 |
0,0 |
11 |
0,3 |
2016 |
Wjazd, wyjazd z posesji, pola |
43 |
1,6 |
52 |
1,5 |
0 |
0,0 |
52 |
1,5 |
2016 |
Jezdnia |
1762 |
64,7 |
2270 |
67,6 |
92 |
63,9 |
2362 |
67,5 |
2016 |
Skarpa, rów |
69 |
2,5 |
88 |
2,6 |
3 |
2,1 |
91 |
2,6 |
2016 |
Droga, pas ruchu, śluza dla rowerów |
55 |
2,0 |
56 |
1,7 |
0 |
0,0 |
56 |
1,6 |
2016 |
Przejazd tramwajowy, torowisko |
19 |
0,7 |
28 |
0,8 |
0 |
0,0 |
28 |
0,8 |
2016 |
Most, wiadukt, łącznica, tunel |
8 |
0,3 |
10 |
0,3 |
0 |
0,0 |
10 |
0,3 |
2016 |
Parking, plac, MOP |
16 |
0,6 |
17 |
0,5 |
0 |
0,0 |
17 |
0,5 |
2016 |
Roboty drogowe, oznakowanie tymczasowe |
8 |
0,3 |
10 |
0,3 |
0 |
0,0 |
10 |
0,3 |
2016 |
Suma |
2725 |
100,0 |
3357 |
100,0 |
144 |
100,0 |
3501 |
100,0 |